fbpx

פעולות מניעתיות לחצר נטולת מזיקים

רבים נוהגים לראות בחצר הפרטית כגן עדן פרטי, מקום מפלט אישי ובו אנו יכולים להימלט מתוך ההמולה של חיי היום-יום. בעלי בתי קרקע לעומת זאת, יודעים את 'הסוד האפל' הטמון בחצרות פרטיות, ושמביא עמו לא מעט מזיקים ושלל חרקים שונים; חלקם גם נוהגים לבקר בתוך הבית ולא רק מחוצה לו.

התסכול מהימצאותם הבלתי פוסקת של החרקים והמזיקים, ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה מכך, יכולים בהחלט להימנע, לפחות באופן חלקי, וזאת אם ננקוט במספר צעדים מניעתיים אשר יסייעו לשמר את החצר נקייה ככל הניתן מן האורחים הלא רצויים.

תחזוקה שוטפת של החצר

חצר מטופחת נוטה פחות למשוך מזיקים מאשר חצר לה אנו מניחים לצמוח ללא הרף וללא כל טיפול.

כיסוח וגיזום הדשא עם מכסחת דשא כמו גם הצטיידות בשלל כלי גינון נוספים המסייעים למלאכת הכיסוח והשמירה על חצר מדוגמת דוגמת מפוחי עלים לסילוק עלים וענפים שנשרו, מסייעים ביצירת מרחב נקי למדי.

הדבר משפיע באופן ישיר על הימצאותם של החרקים השונים שכן הם אינם מצליחים למצוא עתה מכסה טוב כפי שיכלו קודם לכן. בנוסף לכך, דשא קצר יותר מפחית את הסבירות לקרציות ומזיקים אחרים אשר יכולים גם להגיע אל ביתנו דרך חיות המחמד.

מקפידים על חצר נקייה

נוהגים לאכול בחצר? לשתות כוס של שתייה ממותקת בערב רגע לפני השינה? הקפידו תמיד לפנות את הכלים ובהקדם האפשרי.

רבים נוהגים להשאיר את הכלים ולו למס שעות, דבר אשר מושך אליו זבובים ושלל חרקים נוספים. אט אט מבלי ששמנו לב, הפכנו את החצר שלנו למוקד המושך אליו חרקים שונים.

עשו כל שניתן על מנת שהחצר לא תהווה כמקור מזון פוטנציאלי לחרקים ומזיקים, ובהתאמה תיווכחו לגלות כי המזיקים והחרקים נמשכים פחות ופחות לחצר הבית.

שיטות השקיה חכמות

הקפידו על שיטות השקיה מתונות ומדודות אשר אינן יוצרות אזורים בעלי מים עומדים.

מים עומדים מושכים אליהם יתושים ויכולים להפוך את השהיה בחצר אפילו לבלתי אפשרית. 

אמצו לוח זמנים חכם להשקיה, כוונו אותו לשעות הבוקר המוקדמות או שעות הערב המאוחרות כאשר שיעורי אידוי המים הם נמוכים. באופן הזה תוכלו להשקות פחות ובכל זאת להקפיד על אדמה רוויה במים וללא כל מים עומדים.

שיטות הדברה טבעיות

ניתן גם לאמץ מגוון רחב של שיטות הדברה טבעיות לחלוטין אשר יוכלו לעכב במעט את הגעתו של מדביר מקצועי.

כך למשל, ניתן לשתול עזבי תיבול אשר ידועים כאמצעי יעיל הדוחה מזיקים. בזיליקום ולבנדר הם מבין עשבי התיבול היעילים ביותר המסייעים להרחיק חרקים לא רצויים.

לסיכום

חשוב לציין כי לא ניתן למנוע במאת האחוזים את הצורך במדביר מקצועי שימגר את תופעת המזיקים. ועם זאת, בעזרת מספר פעולות פשוטות באופן יחסי, הרי שתוכלו להפחית את תכיפות הביקורים וליהנות מחצר נקייה ממזיקים ומחרקים לאורך זמן רב יותר.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה