fbpx

ניקיון הבית לאחר הדברה למה זה חשוב

העולם מלא באינספור סוגי חרקים, ולמשל לאחרונה פורסם מחקר לפיו על כל בן אדם יש בכדור הארץ 250 מיליון נמלים. כל עוד הג'וקים, הפרעושים, הפשפשים, הנמלים ושאר מזיקים חיים במקום אחר, הם כמובן לא מפריעים לנו – אבל כשהם מגיעים לבית שלנו, הם מהווים מטרד חמור. השלב הראשון בפתרון הבעיה הוא הדברה מקצועית, ומיד לאחר מכן כדאי לנצל את ההזדמנות לטובת ניקיון בית יסודי.

מניעת הופעת מזיקים אחרים

סיבה אחת לכך שכדאי לנקות היטב את הבית במקביל להדברה היא כדי למנוע הגעת חרקים אחרים. כדאי לזכור שהדברה נגד ג'וקים מרחיקה מכם תיקנים אמריקאים אבל לא רלוונטית למשל לזבובים. באופן דומה הדברת נמלים לא תעצור עכבר שמזהה מזון נגיש עבורו אצלכם בבית. חברת ניקיון שתעבור על כל פינה בבית ותבריק אותו תגרום לכך שלכל אותם חרקים ומזיקים שמחפשים מזון וניזונים מאשפה לא תהיה סיבה להגיע אליכם – כך שתוכלו להיות רגועים לגמרי מבחינה זו.

התחלה חדשה מוצלחת באמת

אחד המצבים שבהם מתבצעת הדברה מקיפה הוא לקראת כניסה לבית חדש – גם כשמדובר על דירה שנרכשה מקבלן וגם במקרים שבהם זוהי דירה ישנה. ההדברה מסלקת חרקים ומזיקים, אבל כדי שהכניסה לבית החדש תהיה מוצלחת באמת, רצוי לוודא שהוא גם נקי לגמרי. אופציה אחת היא לעשות זאת בכוחות עצמכם, אבל בדרך כלל לקראת מעבר דירה יש מטלות רבות, ולכן כדאי להפקיד את המשימה בידי אנשי מקצוע שהמומחיות שלהם היא ניקיון בתים.

מה כדאי לבצע קודם, ניקיון או הדברה?

ניתן כמובן להדביר דירת מגורים ולאחר מכן להזמין חברת ניקיון שתצחצח את כל החדרים, את התריסים, את החלונות, הדלתות, הפאנלים, ארונות המטבח ובעצם כל פינה ופינה וכל פריט ברחבי הבית – אבל חשוב לקחת בחשבון את הצורך להימנע משטיפת הרצפות במשך 48-72 שעות אחרי הדברה (בהתאם לסוג החומר שבו השתמשו המדבירים). שטיפה מיד אחרי ההדברה פוגעת באפקטיביות שלה, ולכן כדאי לשקול להפוך את הסדר, כלומר קודם לבצע ניקיון מקיף ולאחר מכן את ההדברה. בהקשר זה חשוב לציין שההדברה עצמה לא גורמת ללכלוך, כך שרמת הניקיון שהושגה בזכות השירות המקצועי תישמר.

איך לבחור חברת ניקיון לבית?

ניקיון בתים עם חברת ניקיון כרוך כמובן בתשלום סכום כסף לא מבוטל. העלות נקבעת בהתאם לשטח הנכס, ואם יש בקשות מיוחדות כמו פוליש קריסטל וכו' תיגבה תוספת מחיר. על-מנת להבטיח יחס משתלם במיוחד בין עלות לבין תועלת, חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה מושכלת של חברת הניקיון. במיוחד כדאי להתייחס להיקף הניסיון של כל חברה, גם באופן כללי וגם בניקיון בתים לפני ואחרי הדברה. שיקול נוסף הוא מידת הזמינות של החברה, כדי שתוכלו לבצע את הניקיון בדיוק במועד הרצוי מבחינתכם ובשילוב עם ההדברה.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה