fbpx

מה לעשות אם לחתול שלכם יש פרעושים

חתול הוא חיית מחמד מקסימה ושימושית מאוד בניהול היומיומי של משק הבית. אבל יש כמה בעיות שעלולות לנבוע מבעלות על חתול, החל משריטת רהיטים ועד כדורי פרווה. בעיה נפוצה אחת היא כאשר לחתול שלך יש פרעושים, מה שעלול להוביל לפרעושים להיכנס לביתך. במאמר זה נספק לך את המידע שאתה צריך על מה לעשות אם לחתול שלך יש פרעושים, וכיצד להגן על הבית שלך.

איך לדעת אם לחתול שלך יש פרעושים

הדבר הראשון שאתה עשוי להבחין בו הוא נחיל פרעושים שמזמזם בבית, במיוחד סביב החתול שלך. זהו סימן בטוח לכך שלחתול שלך יש פרעושים, מכיוון שהם נמשכים לאזורים שבהם עשויים להיות מארחים מהם הם יכולים לאכול. סימנים אחרים כוללים גירוד ונשיכה של החתול שעלולים להוביל לפריחה או שריטה סביב האוזניים או הפנים. אם אתה מבחין באחד מהתסמינים הללו, קבע ביקור אצל הווטרינר שלך אשר יוכל לרשום את הטיפול הנכון עבור החתול שלך.

כיצד לטפל בחתול עם פרעושים

הטיפול יכול להשתנות בהתאם אם לכך שלחתול שלך יש פרעושים וכמה חמור המצב עלול להיות. ישנם מספר טיפולים ללא מרשם שאתה יכול להשתמש בהם רק חשוב לוודא שהם מכילים מרכיבים שיהרגו באופן ספציפי הן את הזחלים והן את השלבים הבוגרים של הפרעוש לפני שאתה נותן אותם לחתול שלך.

 

הקפד לעקוב אחר כל ההוראות לגבי המינון ומשך הזמן הנדרש לטיפול יעיל. בכל הנוגע להגנה על הבית שלך, שמירה על ניקיון הבית פשוט תעזור למנוע מהפרעושים להתעכב זמן רב מדי או להטיל ביצים. אלמוג קינן מחתוליק ממליץ לוודא שאין מקורות מזון זמינים עבור החתול שלך לאכול מהם, אז יש להיפטר מכל שאריות אוכל מיד לאחר האכילה ולנקז כל מים מלוכלכים. לבסוף, אולי כדאי שתשקיע באיזה ספריי פרעושים כדי להרתיע אותם אם הם ינסו לחזור הביתה.

 

לסיכום, אם לחתול שלך יש פרעושים, זכור שלא ניתן להשתמש בכל הטיפולים בכל המצבים. ודא שאתה משתמש בטיפול הנכון בפעם הראשונה על ידי התייעצות עם הווטרינר שלך אשר ירשום מה הכי טוב למצב הספציפי של החתול שלך. השלב הבא הוא הגנה על הבית שלך, דבר שניתן לעשות זאת על ידי מיגור כל המקורות הזמינים עבור החתול שלך, כמו גם שמירה על הבית נקי.

 

לבסוף, וודא שאתה מגן על עצמך למרות שלא נוח לך, אם לחתול שלך יש פרעושים או פרעושים, הם לא יתקפו בני אדם ישירות, אבל הרוק שלהם יכול לגרום לשלפוחיות בעור. פרעושים בתוך הבית זהו נושא לא נעים בכלל, וכדאי מאוד לטפל מיידית כאשר הבעיה צצה.

 

הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שהפרעושים יעברו מהחתול שלכם לשאר מקומות מרכזיים בבית, ואז כבר יהיה קשה בהרבה לטפל בבעיה. תפסו את זה מוקדם וכך תעשו לעצמכם עבודה קלה בהרבה.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה