fbpx

לפני מעבר למשרד או בית חדש? כל מה שחשוב שתדעו על ניקיון והדברה

בקרוב אתם עוברים למקום חדש? אתם לא בטוחים האם לבצע הדברה לפני הניקיון היסודי או אחרי? לא יודעים כמה זה יעלה? ריכזנו לכם כמה טיפים שיחסכו לכם גם כסף וגם כאבי ראש מיותרים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

לפני ההובלה – מומלץ לדאוג לניקיון יסודי

חסכו את העבודה והזמינו את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית, אחת החברות המובילות בארץ היא סמארט קלין חברת ניקיון בפתח תקווה. החברה תשלח צוות מקצועי של עובדים עם מכשור מתקדם וחומרי ניקוי חזקים. עבודת הניקיון תהיה יסודית ומקצועית ואם המקום אליו אתם עוברים הוא ללא חפצים, הרי שהניקוי יהיה מהיר יותר ויכול להסתיים תוך 8 עד 12 שעות.

כמה זה עולה?

הדבר תלוי בגודל החלל וכמו כן אם מדובר על דירה, תלוי במספר החדרים. באופן כללי, ניקוי של דירת 2 חדרים יכול לעלות 1000 עד 1300 שקלים, ניקוי של דירת 3 חדרים יעלה 1300 עד 1500 שקלים, ניקוי של דירת 4 חדרים יעלה 1500 עד 1700 שקלים וניקוי של דירת 5 חדרים יעלה 1700 עד 1900 שקלים.

מה קודם למה – ניקיון או הדברה?

תסכימו איתנו שכאשר אתם עוברים למקום חדש, לא משנה אם מדובר על דירה חדשה או משרד חדש, אתם לא יודעים איזה מזיקים עשויים להסתתר באותו מקום. על כן, מומלץ מאוד שלא לוותר על הדברה כללית עוד לפני הכניסה למקום החדש. ההדברה הבסיסית היא כנגד נמלים וגם ג'וקים.
יש להתייעץ עם אנשי המקצוע מטעם חברת ההדברה לגבי ההדברה הטובה והמומלצת ביותר.
כיום, יש מגוון שיטות להדברה כמו, הדברה ירוקה (פופולארית מאוד ומתאימה נגד מרבית סוגי המזיקים והחרקים), הדברה כימית (פחות פופולארית כיום. משתמשים בה בעיקר על מנת להיפטר מכמות גדולה של חרקים זעירים כמו טרמיטים. היא מסוכנת ועל כן מומלץ שלא לשהות במקום ולחזור רק אחרי יממה) והדברה ביולוגית (מיועדת יותר לחקלאות וגם לגינות).
קחו בחשבון דבר חשוב, אם אתם מעוניינים שההדברה תהיה יעילה וגם תחזיק מעמד ליותר זמן, אז נקו את המקום אליו אתם עוברים לפני שאתם מזמינים את ההדברה.

כמה עולה הדברה?

אם מדובר על הדברה בסיסית, המחירים הם 200 עד 350 שקלים וכמובן בהתאם לכמות החדרים שיש בדירה. כמו כן, הדברה של בית פרטי תעלה 400 עד 500 שקלים והדברה של החצר בלבד תעלה 300 עד 500 שקלים. מומלץ לקחת הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע מומלצים בתחום וכמובן לקרוא עליהם גם המלצות. כאשר יש לכם את כל הנתונים, תוכלו לבחור בחברת ההדברה המתאימה. שיהיה בהצלחה!

 

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה