fbpx

למה חשוב להדביר דשא סינטטי?

בעוד שחלק מהאנשים עשויים לחשוב שדשא סינטטי לא מצריך שום הדברה, בידיהם טעות. אמנם לא כל סוגי המזיקים נמשכים לקנן ולהקים קולוניות בדשאים סינטטיים, אבל זה אפשרי עבור חלק מהמזיקים. בואו נדבר על הדברה של הדשא מהסוג הסינטטי, מה חשוב לדעת?

מזיקים קיימים בכל העולם, הם מסביבנו ותחתינו, מעלינו מתעופפים ומקננים בגינות הפרטיות שלנו. אמה-מה, זה לא אומר שאנחנו חייבים לחיות איתם באותו מרחב ובאופן צמוד. אם הותקפתם על ידי מזיקים, כמובן שחובה לקבל שירותי הדברות בהקדם. ואם אתם לקראת התקנת דשא סינטטי, יוטב לכם אם תואילו להזמין שירותי הדברת דשא סינטטי מבעוד מועד. ההמלצה היא לבצע את ההדברה לפני שמתקינים את הדשא. בואו נבין מדוע.

מדוע כדאי לבצע הדברת דשא סינטטי לפני התקנתו?

מכירים את הצמחים השוטים שנוטים לגדול באמצע הדשא הסינטטי שלכם? זה קורה בגלל שאנשים לא זוכרים להדביר את הדשא לפני שהם מתקינים אותו. רגע לפני התקנת דשא מהסוג הסינטטי, יהיה חשוב להתייעץ עם חברת הדברות מקצועית. בהתייעצות עם חברת ההדברה, ייתכן שהיא תמליץ לכם על שימוש בחומרי הדברה מסוגים מגוונים.

החברה עשויה להמליץ לכם להשתמש במגוון חומרים שונים להדברת הדשא, מה שמחייב פיזור רעלים מבוקר ומורשה בלבד לפי החוק. הדברת דשא סינטטי עשויה להתבסס על חומרים כימיים, כמו גם על חומרים אקולוגיים. החומרים האקולוגיים נקראים גם חומרים ירוקים להדברת דשא.

הדברת דשא סינטטי כנגד מזיקים ועשבים שוטים

אמנם מזיקים בדרך כלל מעדיפים צמחיה חיה בכדי לשגשג ולהתרבות, אבל מתחת לדשא הסינטטי שלכם יש מרחב מחיה מושלם עבור מזיקים. אם מרימים דשא סינטטי באוויר, מגלים תחתיו עכבישים וזחלים, תולעים וג'וקים, נמלים ועוד.

לפני שאתם מתקינים דשא סינטטי בחצר שלכם, חשוב מאוד לרסס חומרי הדברה במיקום שבו תניחו את הדשא. אם הבסיס של הדשא יהיה מודבר, יהיה הרבה יותר קשה למזיקים להתקיים שם. ואם אתם צריכים חברת הדברות דשא סינטטי, אנחנו ממליצים לערוך מחקר שוק קצר. בין היתר, יהיה כדאי גם לערוך השוואות בין הצעות מחירים של חברות הדברה מקצועיות.

כיצד למצוא חברת הדברות דשא מהסוג הסינטטי?

אם אתם מחפשים אחר חברת הדברות מקצועית להדברת דשא סינטטי, אנחנו ממליצים לבצע השוואות של מחירים בין חברות הדברה באינטרנט. ככה תוכלו להכיר את כל החברות המובילות. להכיר את המחירים שלהן ולבחור בחברת ההדברה הכי נכונה לכם.

עוד חשוב לזכור, כשאתם מזמינים מדביר מורשה, אתם חייבים לוודא שהוא באמת מורשה על פי החוק. לפי החוק, פיזור רעלים הוא אסור בתכלית האיסור, מה שמשאיר את העבודה הזאת למדבירים מוסמכים בלבד. אדם אשר מפזר רעלים על דשא סינטטי ובכלל ללא הסמכה חוקית, בהכרח עובר על החוק וצפוי לעונשים הקבועים בו.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה