fbpx

הסוף לחרקים על רצפת הדקים עץ שלכם

בכל חצר או גינה הנמצאים מחוץ לחלל הבית, ישנה סבירות גבוהה להימצאות חרקים או מזיקים מסוגים שונים. היות ובחוץ יש הרבה צמחייה, פרחים, עצים ועוד ואלו מזמינים אליהם חרקים רבים וגם מזיקים. אזור הביוב מועד גם כן לפורענות ומשם גם כן מגיעים מזיקים שונים והם פוגעים באיכות החצר ותחזוקה הכללית שלה.

זאת הסיבה שחשוב כל כך לתת את הדעת על כך כי לאחר סיום כל ההתקנות בגינה, תתבצע הדברה.

יש היום אפשרות לרכוש דק שהוא כבר מרוח בחומר מיוחד שנועד להרחיק מזיקים. בכל מקרה, אם יש לכם חשש כי יש מזיקים שונים בשטח הגינה, הרי שמומלץ מאוד לבצע הדברה מיד עם סיום התקנת הדקים. כך החרקים לא יחדרו בין הדקים.

חשוב לציין כי אם יש טרמיטים בגינה, חשוב לבצע הדברה שנותנת מענה במקרים של טרמיטים. (טרמיטים אלו הם מזיקים אוכלי עץ. מזיקים שלא קל להבין בהם ורק לאחר שכבר נוצר נזק של ממש, עולים על הימצאותם של הטרמיטים. בגלל שמדובר באזורים שיש בהם אלמנטים שונים העשויים עץ, הרי שבהחלט חשוב לשמור על ערנות בנושא.)

מה עושים עם המזיקים בגינה?

כשאנחנו מדברים על מזיקים בגינה הם יכולים להיות נמלים או פרעושים, תיקנים או חרקים ולמעשה כל יצור מתעופף שעלול לפגוע בצמחייה, להפריע לבעלי החיים או לריהוט הנמצא בגינה. ברור אם כן שחשוב לבצע הדברה בגינה בעזרת חומרים מקצועיים על מנת שהגינה תהיה נקייה מחרקים.

חשוב לבחור אנשי מקצוע מומחים שיש להם את הניסיון בתחום הזה של הדברת גינה, כך אפשר יהיה להיות בטוחים כי מדובר בהדברה שתהיה בטוחה לסביבה, לאנשים הנמצאים בגינה, לצמחיה כמו גם לכל מה שיש בגינה ומעבר לכך. כך אפשר יהיה ליהנות מהגינה באופן מושלם ממש.

עיצוב החצר וההדברה שלה

כאשר אתם באים לעצב את החצר שלכם, אתם חייבים לפעול בצורה הכי אחראית וגם הכי מסודרת. אתם צריכים לתכנן לעצמכם את כל מה שאתם רוצם שיהיה בגינה שלכם. את הצמחייה, את הרהיטים את החיפוי, את התאורה וכל מה שלמעשה יעשה מהגינה שלכם את גינת החלומות.

רבים בוחרים היום לבצע התקנת דקים מעץ בגינות וזאת על מנת שיהיה להם נוח ונגיש להסתובב בגינה, יהיה להם נוח לעבור בין צמח אחד למשנהו וכך גם יהיה קל יותר לצאת ולהיכנס הביתה וממנו אל הגינה.

אך חשוב לזכור כי גם אם כבר סיימתם את התקנת הדקים בגינה ואתם כבר רוצים להתחיל ליהנות מפירות עמלכם, חובה עליכם לבצע הדברה מקצועית במקום. זאת על מנת שלא תסבלו מחרקים או מנזקים מסוגים שונים בגינה שלכם.

לאחר ביצוע ההדברה תוכלו להתחיל ליהנות מהגינה שלכם ומהדק שלכם בלב שקט ורגוע.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה