fbpx

הדברת מזיקים במשרד – איך עושים את זה נכון?

ההון האנושי הוא משאב חשוב במיוחד עבור כל חברה. על-מנת למשוך עובדים טובים ועובדות מצטיינות לא מספיק להבטיח שכר נאה – נדרשת גם סביבת עבודה מטופחת ונעימה. משרד שורץ חרקים הוא מן הסתם מקום שמאוד לא נעים להגיע אליו בבוקר, ולכן מעסיקים אחראיים דואגים לוודא שהמשרדים יהיו נקיים ממזיקים מכל הסוגים.

הדברה מונעת

כידוע, כמעט תמיד קל יותר למנוע בעיה מאשר לפתור אותה אחרי שהיא כבר נוצרת. גם בתחום ההדברה כדאי להתנהל לפי הכלל הנ"ל ולהקדים תרופה למכה. בפרט רצוי לבצע הדברה מונעת כנגד שני סוגי המזיקים הנפוצים ביותר שיש: נמלים ותיקנים אמריקאים, הלא הם הג'וקים המוכרים.

התזמון הנכון לביצוע הדברת מזיקים במשרד מסוג זה הוא באביב, לפני העונה החמה שבמהלכה הג'וקים והנמלים נפוצים במיוחד. חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה, שתכסה את כל השטח ולא תשאיר לחרקים שום פינה בטוחה. ניתן להזמין את המדבירים לשעות אחר הצהריים, כשהמשרדים ממילא מתרוקנים, ואם יום שישי הוא יום חופש זוהי הזדמנות טובה אפילו יותר לבצע את ההדברה מבלי לשבש את שגרת העבודה.

הדברת תיקנים גרמנים

עוד חרק שאפשר למצוא בלא מעט משרדים הוא התיקן הגרמני. תיקנים גרמנים הם אותם ג'וקים קטנטנים ובהירים, בגוון חום אדמדם, שאוהבים את המטבחים שלנו. תיקן גרמני יכול לחיות גם בתוך בר מים או מכונת קפה, וכן להתחבא במכשירים אחרים במטבחון של המשרד. הם עוברים ממקום למקום בעיקר דרך קרטונים, כך שאם מגיע למשרד משלוח כזה או אחר, כדאי להיפטר מהר ככל האפשר מאריזות הקרטון.

במשרדים שכבר יש בהם תיקנים גרמנים, ההדברה תתבצע בעזרת קפסולות זעירות שמכילות חומר שפוגע במערכת העיכול של אותם חרקים וכך ממית אותם. הקפסולות לא מסוכנות לבני אדם וגם לא לכלבים (שלפעמים מתלווים אל העובדים במשרד ושוהים לצידם במהלך יום העבודה), כך שאין חשש לפגיעה בשגרה השוטפת.

פתרון לבעיית עכברים וחולדות

מזיקים אחרים הם המכרסמים – העכברים והחולדות. כמו החרקים, גם הם נמשכים למשרדים במהלך חיפוש אחרי מזון, ולכן מומלץ תמיד להימנע מהשארת מזון חשוף ונגיש עבורם (עצה שכמובן כדאי ליישם גם בבית). אם כבר הגיעה חולדה או שישנו עכבר במשרד, הדגש העיקרי במציאת איש מקצוע שיפתור את הבעיה הוא הזמינות שלו. חולדה ניתן לתפוס גם ביד (כמובן כשהיא מוגנת ע"י כפפה) או בעזרת מוט מיוחד. לכידת עכבר במשרד מבוססת על מלכודת, כשניתן לבחור בין מלכודת שממיתה את בעל החיים לבין כזו שמאפשרת לו להמשיך לחיות – במקרה כזה אחרי הלכידה, נציג חברת ההדברה יגיע שוב למשרד וייקח איתו את הכלוב כדי לשחרר את העכבר בשטח פתוח הרחק ממשרדים ובתים.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה