fbpx

האם צמחיה "מזמינה" מזיקים לבית?

אנשים שרוצים ליהנות מצמחיה בגינה הצמודה לבית או אפילו צמחיה בתוך הבית חייבים לקחת בחשבון כי לא פעם הצמחייה הזו שכל כך תורמת לנוף שלהם, מביאה יחד איתה חרקים שונים. מעופפים, נמלים, מזיקים שונים ועוד כהנה וכהנה המשתייכים כולם לקטגוריה שאנחנו לא ממש מסמפטים.

אז מה? לא נשקיע בגינה הפרטית שלנו? לא נעמיד עציצים ואדניות על חלונות הבית? התשובה היא שלא זה מה שאמור להרתיע אותנו. אם הירוק הצומח הזה בוער בכם ואתם נהנים הנאה עמוקה מטיפוח וגידול הצמחים, תוכלו להתגבר על הבעיה הזו של המזיקים ושל בעלי החיים שיימשכו אל המוקדים הצומחים ותוכלו להמשיך וליהנות מהיופי הכי טבעי והכי ירוק שיש ביקום.

הדברה – זה מה שיעצור את המזיקים.

אז אתם מחפשים דרך להתמודד עם המזיקים. רוצים למצוא שיטה שתקטול את כולם בבת אחת ואף תמנע את הופעת המזיקים בהמשך.

זה אולי נשמע כמו פנטזיה טובה אך האמת היא שזה אפשרי. אם רק תפנו אל איש מקצוע מומחה לתחום הספציפי הזה של הדברה מפני מזיקים עם דגש על מזיקים הבאים אל צמחייה בחצר או בבית, תוכלו לעבור את כל התקופה של הצמיחה בשקט ובשלווה בלי זכר למזיקים. מעבר לכך אתם תרוויחו שלא יהיו לכם כלל מזיקים בבית גם מהזנים שלא כגדם ביצעתם את ההדברה.

האם מותר לעקור עצים?

יש כאלה שלאחר זמן מעת שהם שתלו את העץ בהתרגשות רבה עם ציפיות גבוהות מגלים שמהר מאוד הם התרגלו למראה של הצמחייה וההשקיה הנדרשת וכל הטיפוח והתחזוקה שהעץ דורש מכביד עליהם מאוד. ייתכן שהם מגלים כי מאז נשתל העץ הבית שלהם מלא בחרקים שונים, זבובונים ושאר מזיקים. מבחינתם, הצמח הופך להיות מיותר ומזיק. כאן הם מבקשים לבדוק האם הם יוכלו לעקור את העץ שהם שתלו. אז כאן מתערב לו החוק לטובת העץ ואינו מאפשר את העקירה של העץ בלי להוציא על כך אישור מטעם פקיד היערות.

אז אם חשבתם שזה פשוט כל כך לפנות ולהזמין שירות של חוטב עצים וכך תוך זמן קצר להיפטר מהעצים שמיותרים לכם באותו רגע, הבנתם שזה לא ממש כך. 

כדי לקבל אישור לעקור עץ גם אם הוא צומח בחצר הפרטית צריך להכין מסמך בקשה מיוחד, למלא טופס בקשה ולנמק גם כן את הסיבה לבקשה לעקירת העץ. את כל אלו מגישים אל פקיד היערות שאמור לבדוק את הבקשה ולהחליט אם לאשר אותה או לא. 

הדבירו את הבית ואת הגינה

אז האמת שלא נוכל לסייע לכם בעקירת עצים. מה שכן נוכל לעשות זוהי הדברה של הגינה והבית. אנחנו נדביר עבורכם את כל האזור כך שתוכלו להמשיך ליהנות מהעץ בלי המזיקים ובלי בעלי החיים הנמשכים אליו.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה