fbpx

איך תוכלו לשמור על המשרד נקי ממזיקים?

מזיקים יכולים להוות מטרד ולהוות סיכונים בריאותיים פוטנציאליים, מה שמוביל לירידה בתפוקה וחוסר שביעות רצון של העובדים ממקום העבודה. בכתבה הבאה, נדון בחמש דרכים יעילות לשמור על המשרד נקי ממזיקים.

הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים.

קבעו נהלי ניקוי במשרד:

הקפידו על כתיבת נהלי ניקוי וכל זאת על מנת שיהיה אפשר למנוע הצטברות של לכלוך, פירורים ופסולת שעלולים למשוך מזיקים. שימו לב שהניקוי יבוצע בכל אזורי המשרד, כולל עמדות עבודה, אזורים משותפים ושירותים. יש לטאטא, לשאוב ולנגב באופן קבוע את הרצפה וכמו כן להקפיד על ריקון פחי אשפה וחיטוי אזורים פעילים במשרד. סביבה נקייה מפחיתה למינימום את מקורות המזון והמים הזמינים למזיקים ועל כן מפחיתה את נוכחותם.

השליכו את האשפה כהלכה:

אשפה מנוהלת בצורה לא נכונה יכולה למשוך מזיקים כמו זבובים, נמלים ומכרסמים. מומלץ לעשות שימוש בפחי אשפה אטומים עם מכסים. עודדו את העובדים לפנות את פסולת המזון במהירות ובצורה נכונה לפחים המיועדים לכך. רוקנו פחי אשפה באופן קבוע, במיוחד בסוף כל יום, כדי למנוע ריחות והצטברות מזיקים ברחבי המשרד.

איטמו פתחים:

מזיקים יכולים להיכנס למשרד דרך סדקים קטנים, רווחים ופתחים. ערכו בדיקה יסודית במשרד וכל זאת על מנת שתוכלו לזהות נקודות בעייתיות. הקפידו לאטום את כל הרווחים סביב החלונות, הדלתות והצינורות באמצעות חומרי איטום מתאימים. באמצעות איטום נקודות כניסה אלו, ניתן להפחית משמעותית את הסיכוי למזיקים למצוא את דרכם פנימה.

שמרו על סביבה נטולת עומס:

העומס מספק מקומות מסתור ואתרי קינון למזיקים. עודדו את העובדים לשמור על סביבות העבודה שלהם מסודרות וללא פריטים מיותרים. יש ליישם מדיניות שלא מעודדת הצטברות מוגזמת של ניירות, קופסאות או חפצים אישיים.

צרו מודעות בקרב העובדים:

המודעות היא תסייע לחשיבות השמירה על משרד נקי ונטול מזיקים. במידת הצורך, העבירו הדרכה על נוהלי היגיינה נאותים, לרבות אחסון מזון נכון וסילוק פסולת. עודדו את העובדים לדווח על כל בעיה של מזיקים.

העזרו בחברת הדברה:

אם יש לכם בעיה של מזיקים במשרד ולא הצלחתם להתגבר עליה, נמליץ לכם להיעזר בשירותיה של חברת הדברה. כיום, פועלות בארץ המון חברות המספקות שירותי הדברה. מומלץ לקרוא חוות דעת על החברות השונות, לבדוק את הדירוגים שלהן, לקבל הצעות מחיר מסודרות ובהתאם לבחור בחברה המתאימה עבורכם.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק ששמירה על משרד נקי ממזיקים היא חיונית לבריאות, לרווחה ולתפוקה של העובדים.
נמליץ לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל. כך אנו משוכנעים שתוכלו ליצור סביבת עבודה נקייה וללא מזיקים. זכרו, מניעה היא המפתח, אז הקפידו על יישום הטיפים באופן עקבי וכל זאת כדי למזער את הסיכון להתפשטות מזיקים ולהבטיח סביבת עבודה נעימה ופרודוקטיבית לכולם.
שיהיה בהצלחה!

 

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה