fbpx

איך להרחיק מזיקים בבית עם גינה?

גינה מוריקה ומזמינה היא חלומם של רבים. אך כמו דברים רבים אחרים בחיים, גם היא מביאה עמה יתרונות וחסרונות; אחד מהם הוא נוכחותם המוגברת של מזיקים.

אם נשים את עצמנו ב'נעליהם' של המזיקים, הרי שגינה מטופחת ומוריקה היא אזור נפלא למחייה. כאן נכנס תפקידנו כחברת הדברות המשמרים חצר נטולת מזיקים הפוגמים בבריאות הצמח ושעושים את דרכם גם אל עבר הבית. 

לצד זאת, אנו נרגיש שאנו חוטאים מתפקידנו אם לא נחלוק אתכם מספר טיפים מניעתיים שיסייעו לכם להפחית את הישנות המקרים. שילוב של אמצעים מניעתיים, יחד עם שיטות גינון נכונות והדברה תקופתית בטרם בואה של העונה, יוכלו לעשות פלאים. 

שמירה על טיפוח הגינה

אנחנו יודעים שאתם וודאי שומרים על גינה מטופחת, אך האם אתם מקפידים לקצץ את הדשא בכל עת ועת?

לגזור ולשמור: דשא ה'עולה על גדותיו' עם גבהים מרשימים, הוא אולי עדות לחצר חיה ופראית, אך הוא גם מהווה מסתור נהדר עבור אותם המזיקים.

כאשר אתם קוצצים את הדשא עם מכסחת דשא חשמלית אינכם רק מקפידים על משטח מישורי ובעל מראה מחמיא, אלא גם תורמים לרתיעתם של המזיקים. היו סמוכים ובטוחים שהם ימצאו את חצרו של השכן לאטרקטיבית הרבה יותר.

טיפ קטן: מומלץ להוסיף אל סך כלי הגינון לטיפוח הגינה גם קוצץ קנטים המאפשר לקצוץ דשא באזורים 'מאתגרים' כגון סביב עצים ופריטים נוספים הקיימים בחצר הפרטית.

השקיה נכונה ותשתית מותאמת

השקיית הצמחייה שבגינה היא תורה שלמה. השקיית יתר או השקיה מועטה, שתיהן פעולות שעלולות להוביל לחצר מצהיבה וכמלה.

הקפידו על כמויות מדודות ונכונות, וכן בהתאם לתנאי השטח של הגינה, מומלץ לשקול את התקנתם של כלי ניקוז המונעים את היתכנותם של מצבורי מים.

כדאי לדעת כי מצבורי מים עומדים הם מבין גורמי המשיכה הבולטים ביותר למזיקים. די במצבור מים אחד בעונת הקיץ הלחה, כדי שחצר הבית תתמלא במזיקים שונים ובראשם יתושים וזבובונים.

ריבוי פריטים בחצר

זהו אלמנט הנתון לשיקולכם, אך מומלץ מאוד להפחית ככל הניתן בפריטים שונים העומדים בחצר ושניתן לאחסן אותם במקום אחר.

בדיוק כמו שפריטים רבים מדי במרפסת הבית עלולים להפוך למוקד משיכה עבור יונים, כך ריבוי פריטים כגון שידה דקורטיבית לחצר יחד עם ארון אחסנה ועוד פריטים שונים לקישוט, עלול להוות אזור מסתור עבור מזיקים שונים המחפשים תנאי צל המשולבים בקרקע הפורייה של חצר הבית.

מערכת אקולוגית מאוזנת

אנו אמנם מבצעים הדברות תקופתיות בחצרות בתים ובבתים פרטיים, אך בו-זמנית גם נוכל להמליץ לכם על חרקים שונים אשר יכולים להביא ממש לאיזון אקולוגי בחצר הבית.

התייעצו עם הגנן שלכם לגבי צמחים המעודדים דווקא את נוכחותם של חרקים מועילים כגון פרת משה רבנו הניזונה ממזיקים שונים.

ובכל הדברת חצר תקופתית – התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר פתרונות הדברה והרחקת מזיקים מן הגינה הביתית, אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

בכל שאלה והתייעצות, וכן להזמנת מדביר מוסמך בהקדם האפשרי, ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה