fbpx

איזה תריסים ימנעו בצורה הטובה ביותר כניסה של מזיקים?

כדור הארץ הוא הבית של מיליוני סוגי חרקים. כל עוד הם חיים את החיים שלהם מחוץ לבתים ולעסקים שלנו, הם מן הסתם לא מהווים מטרד ויש כאלה שאפילו תורמים למערכת האקולוגית. לעומת זאת, חרק שמתנחל בתוך דירה עלול להזיק. הפתרון הטוב ביותר לבעיית המזיקים הוא למנוע מלכתחילה את היווצרותה, ואחת הדרכים היא בחירה נכונה של תריסים. כאן בעמוד תמצאו מידע רלוונטי לגבי התריסים שמשאירים את החרקים השונים מחוץ לבית.

מקסימום איטום לצד כניסת אוויר ואור

באופן טבעי, כשבוחרים תריסים גם על סמך היכולת שלהם לחסום כניסת מזיקים, הפרמטר הרלוונטי הוא רמת האיטום שמספק כל תריס. מצד שני, בדרך כלל יש רצון להכניס לבית גם אור ואוויר, ולכן איטום הרמטי 24/7 הוא בלתי אפשרי. איך מגיעים גם למקסימום איטום וגם משאירים פתח לכניסת אוויר? עם תריסי אור.

תריסי אור הם תריסים חשמליים עם מאפיין ייחודי: ניתן ליצור בהם מצב ביניים, שבו השלבים סגורים אבל עדיין יש מרווח מסוים ביניהם. בדרך זו מובטחת מניעת כניסת מזיקים כמו ג'וקים, נמלים, זבובים ועכברים, וגם פרטיות מרבית, ובמקביל מתאפשרת כניסת אוויר ואור לחלל. חשוב להפקיד משימות כמו התקנה ותיקון תריס חשמלי אך ורק בידיים מקצועיות כדי שהמוצר הרגיש ימלא את ייעודו לזמן רב ככל האפשר.

חומר הגלם האידיאלי לתריסים נגד מזיקים

עוד שיקול חשוב בבחירת תריסים שיתרמו למאבק נגד מזיקים הוא חומר הגלם שממנו עשויים השלבים והמסגרת. ההמלצה החד-משמעית של כל המומחים היא על אלומיניום. יש לא מעט חרקים שאוהבים עץ, והמפורסם שבהם הוא כמובן הטרמיט שמתאפיין גם בתיאבון גדול מאוד. עץ גם עלול להתבלות כתוצאה מחשיפה למים. התפשטות ריקבון בתריס מעץ או התעוותות שלבים הן לא תופעות נדירות, ומאחר שכל תריס נרטב מעת לעת, קל להבין למה אלומיניום היא הבחירה הנכונה.

עוד כדאי לדעת בהקשר זה שאלומיניום הוא באופן כללי חומר גלם בעל חוסן רב, וניתן להעניק לו כל מראה רצוי – כולל דמוי עץ. תריסים אלומיניום הם שילוב של פונקציונליות, עמידות ואסתטיות, בנוסף לעזרה במניעת כניסת מזיקים.

השלמה לתרומה של התריסים

תריסים חשמליים מצמצמים את חדירת החרקים המזיקים והמכרסמים לבתים, אבל לא יכולים למנוע זאת לגמרי. קודם כל, אי אפשר להשאיר כל הזמן את התריסים סגורים, וגם לא סגורים למחצה. שנית, יש מזיקים שנכנסים למרחבי המגורים שלנו בדרכים אחרות: פשפש המיטה למשל עובר ממקום למקום במזוודות של מטיילים, תיקנים גרמנים יכולים להתנייד בקרטונים, יש חרקים כמו יתושעשים שמגיעים דרך פתחי הניקוז במקלחת ועוד.

בהתאם יש מצבים שבהם גם עם התריסים הטובים ביותר נדרשת הדברה. כדאי לדעת שכיום יש פתרונות הדברה יעילים להפליא וגם ידידותיים למשתמשים, ורצוי כמובן לנצל אותם.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה