fbpx

סובלים מתיקנים בסלון, מה ניתן לעשות בנידון?

תיקנים עלולים לחדור לביתנו במגוון דרכים ומשעה שהם מתמקמים בסלון ביתנו קשה לאתרם ולהיפטר מהם. הפתרון היעיל והאיכותי ביותר לבעיה הינו להיעזר בשירותיה המקצועיים של חברת הדברת תיקנים שתעניק לכם מענה מהיר שיפתור את הבעיה לטווח ארוך. בשונה משימוש בחומרי הדברה ביתיים באופן עצמי שאינם יעילים כנגד כל סוגי התיקונים והמזיקים, הדברה מקצועית מהווה פתרון יעיל לכל סוגי התיקנים ולהרחקת המפגע התברואתי הפוגע באיכות החיים שלנו ועלול להוות גם סכנה בריאותית.

החשיבות והיתרונות בביצוע הדברת תיקנים מקצועית

תיקנים מסוגים שונים מגיעים לסלון ביתנו במגוון דרכים, בין אם דרך החלון או תחת פתח הדלת, בין אם על גבי קרטונים של חבילות או בדרכים אחרות. יכולת ההתרבות של חרקים הינה גבוהה במיוחד ומשום כך הדברה מהירה ויעילה הינה בעלת חשיבות רבה. תיקנים פעילים בעיקר בעונה החמה ולכן מומלץ לבצע הדברה, כהכנה מראש, לקראת האביב ובכך למנוע את האפשרות שהם יחדרו ויופיעו בביתנו. הקושי לזהות את התיקנים בבית נובע מהעובדה כי הם מוצאים מסתור בנקודות שהגישה אליהן בעייתית ופעילים בעיקר בשעות הלילה. לצד העובדה כי התיקנים יוצרים אצלנו תחושת דחייה ופחד, הם מהווים מפגע תברואתי אמיתי שכן הם עלולים להעביר זיהומים ומחלות ממקום למקום. תיקן יכול לשאת עמו חיידקי צואה, חיידקי בשר וכן להעביר חיידקים ממקורות מים עומדים ומכאן החשיבות שבביצוע הדברת תיקנים מקצועית כחלק תחזוקה נאותה של הבית.

ניקוי ריפודים למניעת התפתחות תיקנים בסלון

חשוב להבין כי אחת הדרכים הטובות ביותר למניעת חדירה והתמקמות של תיקנים בסלון היא להקפיד על ניקוי ריפודי הספות מפעם לפעם כחלק משגרת תחזוקת וניקוי הבית. אפשר לעשות שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים שניתן למצוא בחנויות וכמו כן תוכלו לנקות את הריפודים בצורה יעילה באמצעות חומרי ניקוי טבעיים שהינם אפקטיביים גם לדחיית התיקנים. שאריות של פירורי מזון עלולות למשוך תיקנים ובהחלט מומלץ לשאוב את ריפודי הספות בסלון ולעבור לאחר מכן על ריפוד הספה עם מטלית הספוגה במים ואלכוהול. בכל מקרה, לצד הניקוי העצמי בהחלט מומלץ להיעזר בשירותי הניקוי וההדברה של חברה מקצועית המתמחה בתחום. השירות ניתן על ידי מומחים שיגיעו עד לפתח ביתכם ויבצעו את המלאכה בצורה יעילה ומהירה.

שילוב יעיל בין פעולת ניקוי והדברה בהתאמה אישית

ניקוי ריפודים שנועד למנוע חדירת והתרבות תיקנים בסלון ביתכם מתבצע באמצעות שיטות, כלים וחומרים ייעודיים יעילים. פעולת הניקוי מותאמת לצרכים האישיים שלכם וכן לסוג הבד והריפוד הספציפי. הניקוי מתאים לריפודים העשויים מצמר, כותנה, בד סינתטי, עור ועוד. צוות ההדברה זמין עבורכם וישמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי לכל שאלה, פנייה והזמנה. פעולת הניקוי כוללת שימוש בחומרים שאינם מהווים סכנה בריאותית ומספקים מענה מצוין הן לצרכי הניקיון והן להרחקת תיקנים מסלון ביתכם. השירות המקצועי הניתן על ידי חברת הדברה מקצועית משלב באופן אופטימלי ויעיל בין מלאכת ההדברה לבין פעולת ניקוי יסודית שתעניק לכם תחושה נפלאה, תמנע ותרחיק תיקנים מביתכם.

לאתר החברה להזמנת שירותי ניקוי ריפודים לחצו כאן

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה