fbpx

איך להיפטר ממזיקים בבית פרטי?

נדמה שאין בית שאין בו זוחלים, מעופפים או שאר מזיקים. מה לעשות ואלו מחפשים מזון, נהנים מהחום הביתי, רוצים את הפינות שיש בבית, את הרהיטים או מוצרי העץ ובקיצור הם מרגישים להם מאוד בנוח בטריטוריה הביתית שלנו ועושים בה על הדרך הרבה שמות.

אז זה לא אומר שאנחנו אמורים להשלים עם העניין ולחיות בשלום עם מזיקים שכשמם כן הם. הם פוגעים והורסים את הבית ולא פעם מהווים מטרד מבחיל ממש. אז מה עושים עם המזיקים הללו?
מזמינים חברת הדברה! 

הדברה – חובה בכל בית!

יש בתים בהם התופעה נפוצה יותר ושם יש הרבה מקקים, הרבה נמלים וגרוע יותר, עכברים, חולדות וכן הלאה. לרוב הדבר תלוי באזור המגורים שלכם, במזג האוויר ששורר במקום, הקומה בה אתם מתגוררים, גינה צמודה לבית אם ישנה, המצב של הצנרת ומערכת הביוב, מים שעומדים בקרבת הבית וכן הגיל של הבית. הזוחלים הקטנים כמו הנמלים, המקקים וכך גם הזבובונים יוצרים לעצמם קינים בחורים שאנחנו בדרך כלל לא מצליחים לעלות עליהם. הם מתרבים שם והופכים ללהקה גדולה מאוד. גם אם נקטול כל פעם מקק שגילינו בחוץ, זה עדיין לא ימגר את המכה כליל. על כן, הדבר הכי נכון וגם הכי טוטאלי זה פשוט להזמין שירותי הדברה. כך תוכלו להבטיח לעצמכם חודשים ארוכים של שקט.

לא על מדביר אפשר לסמוך!

כשאתם באים להזמין שירות של מדביר חשוב שתדעו. לא כל מדביר ראוי לאמון שלכם. יותר מידי אסונות כבר אירעו בעקבות הדברה שנעשתה שלא בחומרים הנכונים או שלא במינונים הנכונים. כדי להבטיח לעצמכם שההדברה אכן תפעל את פעולתה אך ללא כל תופעות לוואי לבית וליושביו, חובה עליכם לברר מיהו המדביר, האם הוא מוסמך לעבודה, האם הוא יודע להתאים את החומרים הנכונים, האם הוא מכין את השטח בצורה נכונה לקראת ההדברה וכמובן האם ההדברה היא אכן יעילה והיא תוכיח את עצמה לאורך זמן.
חשוב לברר גם האם ישנה אחריות לאחר הביצוע ולמשך כמה זמן.

טפלו בגינה

פעמים רבות המקור לכל המזיקים זוהי הגינה הצמודה לבית. אז זה לא שצריך  לוותר על הגינה או לחילופין למהר ולהזמין שירות של כריתת עצים בבית פרטי ולהרוס את כל הצמחייה בגינה. לא לזה הכוונה. מה שכן צריך זה פשוט להיות מודעים לעובדה כי גינה צמודה לבית עשויה להיות מקור למזיקים שונים וכך לפעול בהתאם. זה אומר להזמין שירותי הדברה בייחוד עבור מי שמתגורר בצמוד לגינה ולצמחיה. המדביר יביא את החומרים המתאימים לסיטואציה הספציפית הזו וכך תוכלו להמשיך וליהנות מכל העולמות. גם תהיה לכם הגינה הצמודה לבית וגם לא יהיו המזיקים ושאר תופעות הלוואי של עצים וצמחים הצומחים צמוד לבית. 

 

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה