fbpx

ניקיון משרדים לאחר הדברה

כולנו נאלצים להתמודד לעיתים עם תופעות של תיקנים, נמלים ומזיקים שונים. הדברה מספקת פתרון למצב זה בין אם מדובר בהדברה מונעת שקורית בתחילת עונת המזיקים (לרוב באביב או בקיץ), או הדברה שמתמודדת עם המזיקים הנמצאים במשרד במטרה להיפטר מהם.

לרוב, כדי שההדברה תהיה אפקטיבית, יש צורך שהחומרים הפעילים יישארו בשטח המשרד במשך 24 – 72 שעות. מאחר שברוב המשרדים יש שירותי ניקיון יומיומיים, צריך להיערך בהתאם, ולנקות באופן שלא יפגע ביעילות תהליך ההדברה. קבלו כמה טיפים בנושא זה:

 

  • עדכנו ותאמו בין צוות ההדברה ולצוות הניקיון

 

הטיפ הזה הוא החשוב ביותר ובעצם נועד לוודא שצוות הניקיון יידע מתי אפשר לנקות ובאילו חומרים ניתן להשתמש. במידה ולא יהיה תיאום זה עלול לפגוע באיכות ההדברה או הניקיון.

 

  • ודאו שצוות הניקיון משתמש בחומרים המתאימים להדברה

 

רוב חומרי ההדברה לא נשטפים במים, לכן ברוב המקרים ניתן להמשיך ולשטוף את המשרד כדי שלעובדים יהיה נעים להימצא בו. בכל מקרה צריך לעדכן את צוות הניקיון שמתבצעת הדברה במקום ולבדוק מול חברת ההדברה באילו חומרים מותר למנקים להשתמש.

במקרים והמנקים ישתמשו בחומרים לא מאושרים כמו אקונומיקה או חומרי ניקוי אחרים שכוללים חומרים כימיים פעילים, המפגש שלהם עם חומרי ההדברה עלול לפגוע בהליך ההדברה ואפילו לפגוע במשרד עצמו. שטיחים, פאנלים או רצפת פרקט יכולים להיזנק כתוצאה מ"המפגש" בין חומרי הניקוי לחומרי ההדברה.

 

  • תאמו בין זמני ההדברה לזמני הניקיון

 

כפי שציינו לפני כן, לרוב גם בזמן ההדברה ניתן להמשיך ולשטוף את המשרד, למרות שגם את זה צריך לבדוק מול חברת ההדברה. לאחר סיום ההדברה יש לתאם עם צוות הניקיון ניקיון יסודי שכולל מעבר על כל חלק במשרד, בדגש כמובן על האזורים המרוססים. מועד הניקיון צריך להיות מתואם מראש כך שההדברה תהיה יעילה והניקיון יהיה יסודי. לאחר הניקיון שהמשרד יהיה נקי מחומרי הדברה וישוב להתנהלות הרגילה.

 

  • ודאו שמגיעים לכל מקום

 

המצב האידיאלי לביצוע הדברה או ניקיון שלאחר ההדברה הוא לאחר שיפוץ או בנייה כאשר המשרד, החדר או המבנה כולו ריקים לחלוטין. אבל מטבע הדברים, כאשר מבצעים הדברה במשרד, יש רהיטים רבים. כאשר מבצעים ניקיון לאחר הדברה יש להיערך מראש לצורך להזיז רהיטים או חפצים שונים שעלולים להפריע לניקיון היסודי.

 

  • יש להיפטר מכל אביזרי הניקיון שבאו במגע עם חומרי ההדברה

 

כדי להימנע ממצב שבו אתם ממשיכים להשתמש בחומרים שיש עליהם שאריות של חומרי הדברה שעלולים לזהם את משרדכם שוב, יש לזרוק את כל אביזרי הניקיון לאחר הניקיון.

לסיכום, ניקיון יסודי לאחר הדברה במשרד הוא דבר הכרחי! ניתן להשתמש בשירותי חברת ניקיון מקצועית חיצונית או לדאוג לכך שהמנקים הקבועים יעשו זאת. אבל בכל מקרה, חשוב שזה יתבצע בתיאום מול המדבירים.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה