fbpx

לא רק הדברה – מה לעשות עם רהיטים שנאכלו ע"י טרמיטים?

פינוי דירה הוא תהליך לא פשוט ולכן אנשים רבים מחליטים לשכור את שירותיה של חברה מקצועיהות בתחום אשר חוסכת להם זמן יקר ומבטיחה תהליך מקצועי ומסודר של פינוי החפצים מהדירה. אך מה קורה כאשר  מגלים שרהיטים מסויימים בדירה כורסמו על ידי טרמיטים? התחילו לקרוא!

קצת אודות טרמיטים

אנחנו קוראים להם טרמיטים אך בלשון העברית התקינה מכנים אותם 'טרמיטאים' . כאן מדובר על חרקים אשר דומים במראה שלהם לתיקן קטן או נמלה. הטרמיטים ברובם לבנים ובניגוד לשאר החרקים אין להם כנפיים או עיניים. אורחים אלו חיים במושבות ענקיות הכוללות אלפי טרמיטים נוספים ובכל מושבה יש מלך אחד ומלכה אחת אשר מתרבים בקן. אחד הדברים שמעוררים תדהמה הם הקינים של הטרמיטים, קינים אותם הם בונים עד לגבהים של 7 מטרים  וזאת על ידי הדבקת גרגירי אדמה ברוק והפרשות. במילים אחרות, התדהמה נובעת מיכולת הבנייה שלהם ולצערנו גם מיכולת הכרסום שלהם. הדבר המרכזי ביותר אותו חשוב לדעת אודות טרמיטים הוא שהם ניזונים מעץ. כלומר, באם טרמיטים מתמקמים בדירה, מהר מאוד תתחילו להבחין ברהיטים אכולים, משקופים אכולים, דלתות עץ, שולחנות עץ ועוד.  

אז מה עושים עם הרהיטים?

ראשית כל, חשוב לדעת שניתן למנוע את הנזקים של הטרמיטים וזאת באמצעות הדברה. האפשרויות הן הדברה כימית או ביולוגית. (חשוב לקחת בחשבון שהדברה כימית מזהמת את הסביבה ולכן הרוב נוטה לוותר על שיטה זו. בהדברה ביולוגית משתמשים בנמלים/תולעים/נמטודות ועוד על מנת לגרום לטרמיטים לחלות ולהפסיק את פעילותם). אפשרות שלישית היא לקנות חומר מיוחד שמונע מהטרמיטים גישה לביתכם ולכל שיש בו. אפשרות רביעית היא לשלב חצץ מסביב לבית (יש כאלו שאומרים שזה עובד).

אפשרות חמישית היא לפנות אל מדביר מקצועי אשר משתמש במכונה ייעודית אשר מחדירה חומר הדברה  לתוך הקרקע, חומר אשר ישמיד את הטרמיטים. מה שבטוח הוא שתמיד חשוב להיעזר בדעתו ושיטותיו של איש מקצוע שמומחה בתחום ולא להמר על מיני שיטות שנאמר לכם שעובדות. תמיד חשוב לדאוג לבצע הדברת טרמיטים טרם בניית הבית או כאשר משפצים אותו. באם איחרתם את המועד, פנו אל מדביר שיודע כיצד להתמודד עם הדברת טרמיטים בבתים קיימים. אז מה ניתן לעשות עם אותם רהיטים שנאכלו על ידי טרמיטים? ניתן לשחזר רהיט אך ברוב המקרים הטרמיטים עושים עבודה יסודית ולכן קשה מאוד לתקן את הרהיט והדבר היחיד שעוד נותר לעשות הוא לפנות אל חברה שמומחית בכל הקשור לפינוי תכולת דירה.  

חברה מקצועית שתעזור לכם בפינוי הרהיטים

אין לכם איך לתקן את המצב וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות את הדירה שלכם מאותו ריהוט שנאכל על ידי הטרמיטים ולאחר מכן להזמין מדביר מקצועי שמומחה בתחום וזאת על מנת שימגר את התופעה. כיום, תוכלו להזמין חברה מקצועית שמבצעת פינוי תכולת דירה ללא עלות ואף בוחנת האם ניתן להשתמש בריהוט למטרות אלו ואחרות. 

בהצלחה!

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה