fbpx

כל מה שחשוב לדעת על הדברת משרדים

באילו מקרים חשוב להזמין מדביר למזיקים?

כאשר מדובר במזיקים כמו נמלים ותיקנים אין תשובה חד משמעית לגבי הכדאיות של הזמנת הדברה. במידה ואתם יכולים להתמודד בעצמכם בהדברת המזיקים האלו בעזרת שימוש באמצעים בייתים, אין חובה בהזמנת מדביר מקצועי, אך במידה ומדובר בכמות גדולה של מזיקים שגם לאחר הריסוס מופיעים שוב, מומלץ להיעזר בשירותי הדברה מקצועית שתוכל לאתר את מקור הבעיה ולבצע הדברה יסודית שתמגר את הופעת המזיקים לאורך זמן. במקרה של טיפול במזיקים כמו מכרסמים כדאי לא לנסות לטפל בהם לבד למרות הימצאותם של מכשירי הלכידה ושיטות הלכידה השונות. חשוב להבין שהימצאותם של חולדות ועכברים בבית פרטי, בבנייני מגורים ובמשרדים אינה רק מטרד אלא סכנה תברואתית של ממש. מכרסמים שונים עלולים ליצור הרס ברכוש המבנה, לגרום לתקלות במכשירים אלקטרונים ואף להעביר מחלות לתושבי הדירה. לאור התוצאות ההרסניות שמכרסמים מביאים עימם, חשוב להזמין מדביר כבר בהופעת המכרסם הראשון. לכידה באופן עצמאי ללא הצלחה לאורך זמן תקשה על המדביר לבצע את עבודתו מאחר ולחולדות ולעכברים נטייה לפתח למידה של המלכודות השונות הנובעת מפחד.

הזמנת חברת הדברה מנוסה ומקצועית תסייע לכם לפתור את בעיית המזיקים מהשורש. לחברות הדברה מקצועיות יש את הידע הדרוש לאבחון הבעיה, תוך התאמת שיטת ההדברה למקרה הספציפי של הלקוח. בהזמנת שירותי הדברה שימו לב שלחברה יש את הרישיון וההסמכה לטיפול במזיקים וכן שהחברה מעניקה אחריות על עבודת הדברה, כך שגם במקרה והמזיקים יחזרו היא תגיע לבצע טיפול נוסף ללא תוספת תשלום.  

 

הדברה במעבר לדירה או משרד חדש

לא הרבה יודעים אבל בעת מעבר לדירה או משרד חדש, אתם לא מעבירים רק את הריהוט ואת הציוד אל המבנה החדש אלא מעבירים גם מזיקים מסוגים שונים כמו ג'וקים, זוחלים, חיפושיות, תולעים ועוד סוגים שונים של חרקים אשר מתחבאים בתוך הציוד שלכם. הריהוט והציוד המכיל סוגי חרקים עלול לפגוע בריהוט החדיש, לצורך העניין במעבר למשרד אחר, ריהוט משרדי חדיש עלול להינזק כתוצאה מהימצאותם של חרקים שונים בשאר הריהוט. חשוב לדעת שגם ריהוט עשוי עץ איכותי על אף עמידותו עלול להיפגע מתולעי עץ החורצים בו חורים ותעלות ובכך הורסים אותו בשיטתיות.

 בארץ קיימים 3 סוגים של תולעי עץ: תולעי עש, תולעי עץ ליקטוס ותעלי עץ וחיפושית ירקונית. מקורן של תולעי העץ לרוב יהיה מריהוט עץ שלא עבר חיטוי והגנה ולכן חשוב לבצע חיטוי מקצועי לריהוט על ידי תכשירים מקצועיים טרם המעבר למשרד החדש ובכך למנוע נזקים לרהיטים חדישים, שייגרמו עקב המעבר של המזיקים השונים מהריהוט הישן לחדש. מומלץ לא להסתפק רק בחיטוי והדברת הריהוט אלא לבצע בנוסף הדברה במבנה החדש טרם המעבר, הדברת מזיקים לפני הכניסה למשרד תפיג לכם את כל החששות בנוגע להימצאותם של מזיקים שונים במבנה ותהיה לרוב זולה יותר מהזמנת הדברה למבנה מאוכלס, שכן עבודת המדביר תהיה פשוטה יותר במבנה ריק. 

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה