fbpx

טרמיטים ומזיקי עץ – כך תרחיקו אותם מהרהיטים!

גילתם שהרהיטים בבית שלכם נגועים בטרמיטים? הגיע הזמן שתכירו את הצעדים הראשונים שאתם צריכים לעשות לפני שכל הרהיטים יהרסו בנקל. בשלבים ההתחלתיים חשוב מאוד לזהות קודם את הטרמיטים עצמם, בהתחלה מאוד קשה לזהות אותם בעיקר בגלל שהם יוצאים בשעות המאוחרות של הלילה. איך תוכלו בכל זאת לזהות שהם אלו שגורמים לרהיטים להיהרס? אם מצאתם מצבורי חול קטנים (או גדולים) סמוך לרהיטים, פענחתם ברגע את הבעיה. אך אם לא הבחנתם במצבורי חול, תנסו לגעת ברהיט עם כלי קשיח – אם הוא חודר במהירות לתוך הרהיט, כנראה שהטרמיטים שהספיקו לאכול את ארוחת הערב האחרונה שלהם. אחרי שגילתם את מקור הרעש וההרס בקרב רהיטי העץ שקיימים בביתכם, כעת עליכם לחשוב על פתרון גדול יותר – מדביר.

אם אתם מחזיקים רהיטים מעץ רבים בבית כמו: דלתות, רהיטים מעוצבים, משקופים, פרגולות, פינת ישיבה מעץ, פינת אוכל ועוד, רצוי מאוד להזמין בכל כמה שנים בעל מקצוע שיבצע הדברה מקצועית ומקיפה בכל חלקי הבית. אפילו אם אתם בטוחים שהם עוד לא ביקרו בפתח ביתכם, עדיף לבצע הדברה שכן, אי אפשר לדעת היכן הם מסתתרים. אחרי ההדברה ובדרך כלל, הקפידו שהבית יהיה מאוורר ובעיקר, באזורים בהם יש סדקים או תעלות בקירות. חשוב מאוד לזכור לא לכסות בשום פנים ואופן את הסדקים בקירות – במידה ותעשו זאת, האזור יהפוך לח דבר שימשוך באופן טבעי את הטרמיטים.

אל תחכו לרגע האחרון, אחרי שהבחנתם בבעיה, מוטלת עליכם משימה חדשה – מציאת המדביר האולטימטיבי שיסלק את כל המזיקים מביתכם ויחסוך לכם הרבה הוצאות עתידיות. היום קיימים שלל מדבירים בכל רחבי הארץ שמתמחים בכל מיני סוגים של הדברות. על מנת למצוא את האחד שיבצע את ההדברה על הצד הטוב ביותר, עליכם לברר על המלצות, על ניסיון מקצועי וכן, שימוש בחומרים שמתאדים אחרי כמה ימים ואפילו שעות. תהליך הניקוי בבית עלול לקחת זמן וחשוב לעשות אותו בצורה טובה ויסודית. אל תתפשרו על מדביר זול, אתם לא רוצים לעבור את תהליך הניקוי בפעם השנייה.

הדברה הנה אחת מהמשימות הקשות והמסובכות שתכירו, גם אם גילתם מספר קטן של מזיקים בביתכם – חשוב שתבינו כי אתם נמצאים בבעיה מורכבת וכי לרוב, הם חיים בקבוצות גדולות שמתפרצות בקבוצות ענק מתחת לפני האדמה. ככל שתזהו מוקדם יותר את מקור הבעיה ואת פוטנציאל החדירה של המזיקים, תוכלו לצמצם את ההוצאות על החלפת רהיטים מעץ שנאכלו, ויותר מכך לתקן נזקים קטנים שכבר התחילו.

שמעתם רעשים קטנים שמגיעים משום מקום? השכנים אומרים לכם שהם בדיוק ביצעו הדברה נגד טרמיטים בבית – אל תישארו שאננים. הקדימו תרופה למכה ותזמינו באופן בהול אנשי מקצוע שמבצעים הדברה מקצועית. זאת משום שהמזיקים מהסוג הזה נודדים ממקום למקום, אם הם ביקרו אצל השכן, הם בוודאי יבקרו גם אצלכם. אך אם תפקחו עיניים בזמן, תוכלו להציל את רוב הרהיטים מעץ שקיימים בביתכם ותרוויחו את השקט הנפשי שלכם להמשך.

 

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה