fbpx

טיפים לשמירה על ההדברה לאורך זמן

אחת הרעות החולות בכל בית, הינה ההימצאות של מזיקים למיניהם בבית. עם המזיקים למיניהם ניתן למנות מקקים (ג'וקים בסלנג), נמלים וזוחלים אחרים. בעיה מסוג אחר לגמרי היא עכברים, חולדות ומכרסמים אחרים, כמו גם הימצאותן של יונים ליד הבית. היונים, ציפורים תמימות למראה, גורמות לנזק סביבתי עצום ומביאות איתן לרוב גם כינים, קרציות וסוגים אחרים של טפילים.

ניקוי חלונות בסנפלינג עשוי להיות הזדמנות פז לביצוע פעולות שונות שיסייעו בשמירה על הבית מפני מזיקים. בבתים  שבהם יש חיות מחמד, עשויה להיווצר בקלות גם בעיה של פשפשים, קרציות ומזיקים אחרים. הדבר הפחות טוב שניתן לקבוע הוא שבכל בית עלול להיווצר מצב שבו יש צורך לטפל במזיקים למיניהם. החלק היותר טוב הוא, שבכל מזיק ניתן לטפל. מהי בעצם הדברת מזירים וכיצד היא מתבצעת? כיצד ניתן לשמור על ההדברה שתמשיך להיות יעילה לאורך זמן? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא.

הדברת מזיקים – כיצד היא מתבצעת

הדברת מזיקים היא כל פעולה המבוצעת במטרה למנוע את קיומם ואת התפשטותם של מזיקים ומכרסמים למיניהם, העלולים להימצא בשטח הבית, באזורים חמים המיועדים להדברה או בסביבתם. חלק מהמזיקים נמנה לעיל, אבל בנוסף למה שכבר נכתב קיימים עוד מזיקים רבים שלא נכנסו לרשימה. הדברת מזיקים עשויה להיות חיסול שלהם בפועל – כלומר פיזור, ריסוס או הנחה של חומרי הדברה שימגרו את תופעת המזיקים. לחילופין, הרחקת גורם מסכן אחד עשויה למנוע קיומם של גורמים רבים. דוגמה טובה לכך הינה הרחקת יונים – אם הרחקת יונים מבוצעת כהלכה היא מונעת את ההתפשטות של קרציות, כינים ומזיקים נוספים אשר נלווים בדרך כלל ליונים. הדברת מזיקים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים, המגיעים לכל מקום ועושים הכל על מנת לנקות את השטח של מזיקים. לעיתים המדבירים חייבים להגיע לקיר החיצוני של הבית, בעזרת פעולה דומה לביצוע של ניקוי חלונות בגובה, באמצעות סנפלינג.

כיצד ניתן לשמור על הדברות לאורך זמן

אחד הטיפים החשובים ביותר לעניין זה, היא ביצוע ניקיון בבית או באזור המיועד להדברה, לפני שהיא מתחילה. עם זאת, חשוב לדעת שבמקרים מסוימים המדביר יבקש להימנע מניקיון עד שהוא מגיע. מדובר בהדברת מקקים, כאשר המדבר מעוניין לראות את הגללים שלהן על הרצפה, בכדי לדעת להיכן הם מובילים והיכן נקודת הריכוז העיקרית של המקקים. הדברה לעסקים, כמו גם הדברה לבתים פרטיים ולדירות, כרוכה בפיזור חומרים רעילים. פעולת ניקיון תעלים אותם, או תגרום להפחתה משמעותית בהשפעה שלהם. הדברת מזיקים בעסקים העוסקים בתחום המזון צריכה להתבצע, בהמלצה, אחת לחצי שנה, שאריות המזון בבית העסק מושכות מזיקים רבים ולכן תקופת החפיפה של ההדברה הינה חשובה ביותר בכדי למנוע ככל שניתן את התפשטותם כמו כן שמירה על הניקיון בסביבת המטבח והדלפק חשובה לא פחות ולכן, יש לנקות לפני ההדברה ולא אחריה.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה