fbpx

איך לשמור על חיות המחמד והכלבים בעת ההדברה

ישנן כיום שיטות שונות של הדברה. חלקן נחשבות לירוקות וכאלו שאינן רעילות לסביבה, בעוד שאחרות נחשבות כמסוכנות מאד, אם לא מתנהלים מולן בזהירות יתרה. לא משנה באיזו שיטת הדברה בוחרים, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשימוש בחומרים רעילים מאד, חשוב לשמור היטב על חיות המחמד שלא יבואו במגע עם החומרים המסוכנים ומומלץ מאד להרחיקן למשך כמה ימים מהאזור שבו בוצעה ההדברה. איך עושים זאת? הנה, התשובה:

להרחיק את כולם מהבית

אם יש לכם חיית מחמד בבית, כלב, חתול או אפילו תוכי או אוגר, חשוב שתדעו שחומרי ההדברה, שאיתם מדבירים את הבית, עשויים להיות מסוכנים גם להם ולא רק למזיקים שמהם אתם רוצים להיפטר. במקרים של הדברה, מומלץ מאד לבעלי חיות מחמד, לבחור באפשרות של הדברה ירוקה, הכוללת שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה הידועים גם ככאלה שאינם מסוכנים לבעלי חיים. יחד עם זאת, מומלץ בזמן ההדברה עצמה וגם מספר שעות לאחר מכן, שלא לשהות במקום יחד עם בעלי החיים ולהרחיק אותם מהבית כמה שיותר.

פנסיון לכלבים האהובים

חיות מחמד עשויות להיות רגישות מאד לחומרי ההדברה השונים, וגם לחומרים הירוקים, שלמרות שאינם נחשבים למסוכנים, יכולים להשפיע עליהן בצורה כזו או אחרת. אחת האפשרויות היא פנסיון כלבים. ישנם כיום ברחבי הארץ פנסיונים נהדרים לכלבים, שבהם יכולות חיות המחמד האהובות לשהות, בין אם למשך כמה שעות או כמה ימים. אם אתם מתכננים לבצע הדברה בבית כדי להרחיק מזיקים לא רצויים, מומלץ לכם להשאיר את בעל החיים שלכם בפנסיון באותו היום ואף כדאי מאד גם ליום שלמחרת.

לחזור בביטחון

לאחר ההדברה, כשחוזרים הבית, חשוב מאד לדאוג לאוורר אותו כהלכה. לפני ההדברה כדאי להרחיק מהמקום את הציוד של הכלב, הכלבה, החתול, החתולה או חיית המחמד, כדי שזה לא יבוא במגע עם חומרי ההדברה השונים. רק לאחר שהבית התאוורר ובוצע בו ניקיון כהלכה, אפשר להחזיר את הציוד וכמובן להחזיר את חיית המחמד הביתה. לבוחרים באפשרות של הדברה שאיננה ירוקה, וגם הדברה של החצר הגדולה, ישנה חשיבות רבה עוד יותר בבחירתו של פנסיון כלבים למספר ימים. במקרים כאלה כדאי מאד שהכלב או הכלבה יישארו בפנסיון מספר ימים עד אשר חומרי ההדברה ייספגו ולא יוותרו בחלל עצמו.

חשוב מאד

לפני שמתחילים בהדברה חשוב מאד לבדוק מול בעל המקצוע מהם החומרים שבהם הוא משתמש ולוודא שהם אינם רעילים או מסוכנים לבעלי חיים. אם אכן הם מסוכנים, יש לדאוג להזמין מקום מראש בפנסיון. אם מדובר בהדברה ירוקה, כדאי לבדוק מולו אילו חומרים היא כוללת ולבקש אישור רשמי המעיד על כך שזו אכן הדברה ירוקה שאיננה רעילה לסביבה, אלא פוגעת ומרחיקה אך ורק את המזיקים, שמהם רוצים להיפטר.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה