fbpx

איך למצוא מדביר מקצועי מתוך המבחר העצום בשוק?

המפגש עם מטרדים תברואתיים כמו מכרסמים או מזיקים מאלץ אותנו להתמודד עם המון אתגרים ופוגע לא פעם באורח החיים. כתוצאה מכך הופך החיפוש אחר מדביר איכותי להכרח של ממש, כי רק בעל מקצוע יוכל לעזור לנו להתמודד טוב יותר ומהר יותר עם הבעיה. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שישנו מבחר גדול של מדבירים שקיים כיום בשוק, מה שעלול להקשות על הבחירה. ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים כדי שתוכלו למצוא מדביר איכותי, אמין ומקצועי במהרה. 

בדקו אם הדברה כלולה בחוזה עם חברת הניהול

אם אתם מתגוררים בבית משותף המנוהל על ידי חברה לאחזקת מבנים אתם יכולים לנשום לרווחה, במידה ושירותי הדברה כרוכים במעטפת השירותים שהיא מעניקה. אם כן, סביר להניח שלחברה יש חברת הדברה שעובדת אתה באופן קבוע וכל שעליכם לעשות הוא לעדכן על המטרד והחברה תפעל כדי לפתור עבורכם את הבעיה במהרה, כי זה מה שחברות ניהול עושות, בין יתר הדברים. 

חפשו אחר המלצות של לקוחות מרוצים

במידה והבניין אינו מנוהל על ידי חברה לאחזקת מבנים תוכלו למצוא מדביר על ידי המלצות של חברים ומכרים. אין אדם שלא התמודד עם בעיית מזיקים ולכן אם זו התופעה שכרגע "תוקפת" את הבית שלכם כדאי לגייס לטובת פתרונה חוות דעת של אחרים. בעיקרון מדביר טוב הוא כזה שיש לו ידע מקצועי, שברשותו כל הכלים המתקדמים והמקצועיים ביותר ושהשירות שהוא מספק אכן אמין ואפקטיבי. כלומר שההדברה תניב את התוצאות להן אתם מצפים. 

אל תתפשרו על זמינות השירות

אף אחד לא רוצה לחיות בדו קיום עם תיקנים בבית או עם עכבר במשרד. לכן מאפיין נוסף וחשוב במציאת מדביר הוא רמת הזמינות שלו. ככל שהמדביר יהיה זמין יותר לקריאות שלכם כך הוא יוכל להגיע במהרה, לבחון את הבעיה שעמה אתם מתמודדים ולהציע פתרון מתאים. לכן כדאי לבדוק קודם כל מדבירים מקומיים, הם יהיו יותר זמינים מאחרים ולו רק בגלל הקרבה שלהם.

לא לוותר על ניסיון של המדביר 

ככל שלמדביר יהיה יותר ניסיון כך הוא יוכל לספק את הפתרונות הטובים ביותר לצרכי ההדברה שלכם. הוא ידע להמליץ על השירות המתאים, יוכל להתאים את כמות חומר ההדברה למטרת ההדברה ולגודל המקום, יוכל לוודא שלא יהיה קיים סיכון לחיי חיות מחמד, ובאופן כללי יבטיח שהתוצאה תהיה כמה שיותר טובה ושאתם תזכו לשקט לתקופה כמה שיותר ארוכה.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה