fbpx

אמצעים להרחקת מזיקים וחולדות מבריכות שחייה

מזיקים וחולדות עלולים לפגוע בחוויית השימוש של בריכות שחייה בחצר הביתית. לצד היתרונות המובהקים של הבריכה וההשפעה החיובית שלה על איכות החיים, צריך לקחת בחשבון את הנוכחות של החרקים, המזיקים, היונים, העכברים והחולדות. למזלם של בעלי בתים פרטיים ששוקלים בניית בריכת שחיה, יש כיום פתרונות אפקטיביים וכדאי להכיר אותם.

מה ההבדל בין הרחקת מזיקים, יונים, עכברים, חולדות וחרקים

השלב הראשון בהתמודדות עם הרחקת מזיקים מבריכות שחייה היא לנתח את סוג הבעיה. בפועל, קיימים הבדלים משמעותיים בין הדברת יונים, הדברת עכברים, הדברת חולדות והדברת חרקים. רק אם נכנסים לעובי הקורה כדי לבחון לעומק באיזה סוג של מזיק מדובר, ניתן להפיק תועלת מפעילות ההדברה ולמנוע חזרה שלהם לאזור החצר בכלל או לבריכות השחייה בפרט.

הרחקת יונים למשל ניתן לבצע עם אמצעים מלאכותיים ועל בסיס עקרונות של הדברה אלקטרונית. זו הדברה שלא פוגעת ביונים, לא מפרה את האיזון האקולוגי וגם לא מסוכנת לבעלי חיים ביתיים או לילדים ותינוקות. במסגרת הדברה אלקטרונית ניתן להרחיק מהבריכה את כל סוגי היונים ובעלי כנף אחרים כגון עורבים וציפורים.

מנגד, הרחקת עכברים וחולדות נעשית בצורה שונה. החולדה גם נחשבת לחיה חכמה יותר ויש לה יכולות פיזיות משופרות בהשוואה לעכבר. אם רוצים להרחיק עכברים וחולדות מבריכות שחייה, ייתכן ולא תהיה ברירה אלא להשתמש באמצעי הדברה כימיים. כאן השאיפה היא להרחיק את החולדות והעכברים לצמיתות ולהיפטר מאלו שכבר נמצאים בחצר או בסביבת הבית.

דווקא הנושא של הדברת חרקים בחצר עשוי להיות פשוט מכפי שנהוג לחשוב. הסיבה לכך היא שחרקים מגיעים למקומות מלוכלכים שבהם הם יכולים לשתות, לאכול ולהתגונן ולכן עבודה היקפית על החצר תמנע זאת מהם. בנוסף, יש מקרים שבהם שינוי בשיטת החיטוי או רמת הכלור בבריכה מרחיקים בעצמם את החרקים כי הם מונעים מהמים להפוך למקור שתיה.

טיפים לתחזוקת בריכות שחייה

אנשי מקצוע מהתחום של הדברה מסכימים שהדרך הטובה ביותר למנוע מלכתחילה את הצורך בשימוש באמצעים כימיים או אלקטרוניים היא באמצעות תחזוקה נכונה. במסגרת תחזוקה צריך לנקות את הבריכה לעיתים קרובות, לבדוק את רמת הכלור והחיטוי ולהתייעץ עם אנשי מקצוע גם לגבי ניקוי ותחזוקת החצר כולה.

הדברה עוד בשלבי תכנון בריכה

עוד דרך להקטין את הסיכוי לסבול ממפגעים של מזיקים וחולדות בבריכות שחייה היא לתכנן אותה כך שהיא לא תהיה נגישה עבורם. יש כיום אמצעים שונים להרחקת מזיקים וחולדות שאותם ניתן לשלב במהלך השלבים המוקדמים של בניית בריכת שחייה בחצר. אם עושים זאת בצורה נכונה, מרחיקים את המזיקים מאזור הבית ומפסיקים לפגוש אותם ליד הבריכה. בשורה התחתונה, הדברה היא חלק בלתי נפרד מתחזוקה של החצר – אך צריך לבדוק כיצד ובאיזה אופן מפעילים אותה.

הזמנת מדביר ONLINE

1
פרטי המזמין
3
סוג הנכס
2
מזיקים
4
תאריך ושעה
5
סיום

מקרי חירום

לרשותכם 24/7 קו טלפון לכל בעיה